حضرت مهدی (عج) " عصاره عالم خلقت " است.
حجت الاسلام محمود دهقان امام جمعه زارچ در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته زارچ گفت : حضرت مهدی (عج) " عصاره عالم خلقت " است.
به گزارش عزیزی خبرنگار یزد فردا:خطیب جمعه زارچ فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) را به نماز گزاران تبریک گفت و افزود: آنچه که پیامبران الهی و ائمه اطهار از آغاز تا پایان داشتند در وجود حضرت صاحب الزمان می باشد. حجت الاسلام محمود دهقان در ادامه سه ویژگی حکومت حضرت مهدی را الهی بودن ، دارابودن شریعت ناب محمدی(ص) و مبارزه باظلم و جور و بی عدالتی عنوان نمود و گفت: هم در کتب گذشتگان و هم در قرآن نوشته شده است که یک روزی زمین در دست صالحان خواهد افتاد وی درادامه با اشاره به نزدیک شدن جشن های نیمه شعبان خطاب به مردم اظهار داشت: هدف از جشن های نیمه شعبان زنده کردن نام و یاد حضرت مهدی است و زیبنده شیعه نیست که خود را به کارهای ناشایست آلوده کنید امام جمعه زارچ خواستار رعایت بهداشت در سطح خیابان ها ی شهر در این ایام مذکورشد تا شهرداری به زحمت نیافتد.

حجت الاسلام دهقان در بخش ديگر خطبه هاي نماز با گراميداشت هفته دولت خطاب و هشداربه مسئولين يزد گفت : زارچ جزء شهر يزد است ولي مسئولين يزد جوابگوي مشكلات اين منطقه نيستند وي با اشاره به سفر رياست محترم جمهوري به استان يزد گفت:در اين سفر متأسفانه هیچ طرح و برنامه ای برای این منطقه در نظر گرفته نشد.

وی در پایان خواستار حل سریع مسکن جوانان زارچ ، مجتمع دامداری ، ورودی های شهر و شهرک صنعتی زارچ از طرف مسئولین یزد شد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا